چرا باید مشاوره ی مالیات بر ارث بگیریم

چرا باید مشاوره ی مالیات بر ارث بگیریم

مشاور مالیات بر ارث

مشاور مالیات بر ارث کسی است که در حوزه مالیاتی ، تجربه کاری فراوان دارد و می تواند در روند کاهش هزینه های مالیات بر ارث در پرونده های مختلف ، موفق عمل کند . در واقع یکی از مهمترین دلایل گرفتن مشاوره ی مالیات بر ارث همین کاهش هزینه ها ست که در ادامه توضیحات تکمیلی را در این خصوص خدمتتان عرض می کنم .

انحصار به وراثت

مشاور مالیات بر ارث را بهتر بشناسیم.

اگر تجربه پرونده های مالیات بر ارث داشته باشید می دانید که حتی کاهش یک درصد در یک پرونده مالیاتی معدل میلیونها و شاید میلیاردها پول می شود. اما برای اینکه به بیشترین کاهش در پرونده های مالیاتی و مخصوصا پرونده های مالیات بر ارث داشته باشیم نیاز است که با یک وکیل خوب و یا مشاور خبره همکلام شویم . این همکلامی منجر به سپردن پرونده مالیاتی شما به یک مشاور خوب خواهد شد . اما شاید برای شما صرفا هزینه ملاک نباشد و زمان برایتان ارزشمند تر باشد . و باز شما نیازمند یک مشاور و کیل حرفه ای مالیات بر ارث خواهید بود . این نیاز بخصوص اگر در بروکراسی اداراه مالیاتی گیر کرده باشید بیشتر برایتان قابل لمس تر خواهد بود .

ویژگی های یک مشاور خوب مالیاتی

  1. بروز بودن : یک مشاور و کیل حرفه ای همیشه با آخرین تبصره ها و ماده ها و حنی بخش نامه های جدید مالیاتی آشنا دارد و این دانستن ها می تواند باعث رفع مشکل بسیاری از مشکلات پرونده های مالیاتی شود .
  2. روابط حسنه با اداره مالیات : برخورد خوب با متصدیان مالیاتی در پرونده های مختلف باعث می شود که پرونده ها سریعتر روند اجرایی خود را طی کنند.
  3. تجربه کاری : همیشه در همه امور تجربه راهگشاست . در زمینه پروندهای مالیاتی هم تجربه های پرونده های قبل ، سرعت و کیفیت در کسب نتیجه دلخواه را بهینه می کند .
بیشتر بدانید >> >>  مالیات بر ارث خودرو و معافیتهای آن

مهم‌ترین ویژگی یک مشاور مالیاتی ارث تسلط کامل بر قوانین و تبصره‌های مالیاتی است. مسلماً در هر پرونده ارث تبصره‌ها و راهکارهایی برای کاهش مالیات وجود دارد. شرایط هر پرونده با پرونده دیگر متفاوت است و تشخیص تبصره طلایی برای کاهش مالیات، بر عهده وکیل و مشاور مالیاتی متخصص است. مشاور مالیاتی خوب کسی است که بخاطر سابقه فعالیت تخصصی و طولانی در زمینه ارث با انواع مختلف پرونده‌ها دست و پنجه نرم کرده باشد. وکیلی با این مشخصات می‌تواند بهترین استراتژی را برای پرونده شناسایی کند و مناسب‌ترین تبصره‌ها را برای کاهش مالیات به کار گیرد.

مشاور مالیات بر ارث چه کمکی می‌تواند بکند

بعد از دریافت گواهی انحصار وراثت اولین اقدام برای پرداخت مالیات، تکمیل اظهارنامه مالیاتی است. ورثه در اظهارنامه مالیاتی، کل اموال و دارایی‌ها و حتی دیون و بدهی‌های متوفی را لیست می‌کنند. این برگه توسط وراث امضا شده و به اداره امور مالیاتی تحویل داده می‌شود. این مرحله شاید مهم‌ترین مرحله در پرداخت مالیات باشد. زیرا چیزی که ورثه در اظهارنامه خود ابراز می‌کنند به هیچ عنوان قابل تغییر نیست. اظهارات وراث در برگه اظهارنامه توسط خودشان امضا شده و این باعث می‌شود که در آینده قابل اصلاح نباشد. بنابراین کوچک‌ترین اشتباه در تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارث می‌تواند خسارت‌های مالی سنگین به همراه داشته باشد. متاسفانه بروز این گونه خسارت‌ها معمولاً جبران ناپذیر است. مشاوره با وکیل مالیات بر ارث از بروز خسارات این چنینی پیشگیری می‌کند.

چه زمانی به مشاور مالیاتی نیاز داریم

معمولاً وراث برای انجام امور اداری و پرداخت مالیات اقدام می‌کنند و وقتی پرونده آن‌ها به مشکل بر می‌خورد احساس می‌کنند که به یک مشاور مالیاتی خوب نیاز دارند. البته که ورثه در هر مرحله‌ای از کار می‌توانند از مشورت با یک مشاور مالیاتی خوب بهره مند شوند. اما توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود از وکیل مالیاتی متخصص مشورت بگیرند. چرا که پیشگیری از بروز خسارت، از جبران آن آسان‌تر است.

بیشتر بدانید >> >>  مالیات بر ارث را چه زمانی باید پرداخت کرد؟

مشاوره مالیات بر ارث امداد تکس

مزایای مشاوره با وکیل مالیاتی متخصص بر کسی پوشیده نیست. اما چقدر بهتر است که این مشاوره مالیاتی رایگان باشد. ما در مجموعه امدادتکس برای وراث محترم این امکان را در نظر گرفته‌ایم که از مشاوره مالیاتی رایگان تلفنی و حضوری در تهران بهره مند شوند. البته ما به عزیزانی که در شهرستان سکونت دارند و نمی‌توانند به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه کنند هم مشاوره می‌دهیم. این بزرگواران می‌توانند با ما تماس بگیرند و مشاوره مالیاتی تلفنی و آنلاین رایگان داشته باشند. پس بهتر است همین حالا تلفن را بردارید و با یک مشاوره تلفنی رایگان از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر پیشگیری کنید.

اگر شما هم نیازمند یک وکیل یا مشاور مالیات بر ارث در هر موردی هستید می توانید و از گروه مشاورین امداد تکس کمک بگیرید.

برخی سوالات شما

هزینه مشاور مالیات بر ارث چقدر است ؟

ما در مجموعه امدادتکس برای وراث محترم این امکان را در نظر گرفته‌ایم که از مشاوره مالیاتی رایگان تلفنی و حضوری در تهران بهره مند شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *